Toverini... Aika on koittanut. Olen tehnyt päätöksen. Määrätietoa, sekä itseluottamusta uhkuen. Minä, sensei, gaara-fani numero 1, nero täten ilmoita, että... (*rumpujen pärinää*) lopetan blogini. Se on tehtävä. En yritä missään nimessä yritä syyllistää ketään, mutta ei ole järkeä pitää tätä blogia, koska ei tämä mikään hirveän aktiivinen ole. Ja en ole hyvä kirjoittaja, joten parasta näin. Tietenkin kirjoitustaito paranee vain harjoittamalla sitä ihan niin kuin muutkin asiat, mutta näin nyt vain kävi. Toiset ovat luotu kirjoittamaan toiset taas eivät. Minun on harjoitettava niitä asioita, joista olen kiinnostuneempi. Ja ennen kaikkea haluaisin tarjota (mahdollisille) lukijoilleni parasta mahdollista tekstiä, mitä voin tuottaa, sekä esitellä erilaisia asioita jotka kiinnostavat mahdollisimman monia. Mutta eihän siinä ole mitään järkeä, jos kirjoitan vain mangasta/animesta, sekä sellaisesta. Pahimmassa tapauksessa juuri japani-aiheesta puhuminen karkoitta monia pois. Minulla on vahvoja mielipiteitä maailmasta, sekä politiikasta ja voisinhan yrittää kerätä mainetta sellaisella mielipide-blogilla, mutta olen päätökseni tehnyt.

~Sitkeyttä ja jaksamista muille hienoille bloggareille, kuten näkki-kunille, I-chanille(AndúrilDreamer) ja penne-kunille (Anteeksi, että en maininnut sinua Lizzy, mutta olet kadonnut jonnekkin, enkä tiedä oikein mikä on blogisi osoite, jtoen vain siksi jätin mainitsematta. Toivon, että ymmärrät)

~Kiitos kaikille lukijoille!

Virtahepojen aika on nyt ohi.. Siispä viimeistä kertaa.. ~Muistakaa gaarailla! ~Sayoonara!

JA VIELÄ KERRAN! THE BIG ONES!!!! My pleasure:

~Sai

~Shikamaru

~Neji

 

~Rock Lee

 

~Gaara

 


 

~Älkää unohtako Gaaraa

~Arigattoo