Hei! Miten lomenne on lähtenyt käyntiin? Itse olen toipunut matkastani ja suuntaan nokkani kohti uusia haasteita! Aion valmistautua seuraavaan koulu-lukuvuoteen huolellisesti. No, ei siitä sen enempää. Kirjoituksen on tarkoitus kertoa... FULLMETAL ALCHEMIST-NIMISESTÄ SARJASTA!!!

Eli siis... Olin epätoivon partaalla, kun tajusin miten pian Fruits Basket tulee loppumaan (minun osaltani). Sitten koin ihmeen! Löysin kirjastosta  manga-sarjan nimeltä Fullmetal Alchemist. Olin kyllä kuullut siitä, mutta luulin, että se on joku koinsyömä sota-kertomus. Olin väärässä. Se on UNIVERSUMIN 3. PARAS MANGA!!! Älkää pahastuko, etten selitä juonta. En valitettavasti jaksa, koska olen jankannut sitä niin monta kertaa itselleni (siis, mitä?!). Sen verran kuitenkin, että päähenkilöinä ovat blondi lettipää Edward Elric ja sininen robotti Alphonse Elric (molemmat siis poikia. Ed 15, Al 14, veljeksiä). He ovat 'valtakunnan' alkemisteja. Edillä on 'automail' käsi ja jalka. Alin sielu taas on haarniskan sisällä. Kannattaa ihan ehdottomasti kokeilla tätä sarjaa. Penne-kun, tämä voisi sopia sinullekkin. Vastapainoksi kaikelle nyyhky-mangalle tai mitä lie. Onhan tämäkin dramaattinen, mutta eri tavalla. Kokeile sinäkin setri! Ehkä saat vastakaikua synkkyyteesi... ken tietää? Toinen ihan hyvä manga on myös Prinsessa Ai. Ei kuitenkaan ihan sairaan hyvä, mutta kannattaa lukaista. Piirrustus-tyyli on varmaan parasta, mitä olen eläessäni nähnyt. Ehkä...

Sitten. Olen erehtynyt Elviksen suhteen. Hän onkin ihan hyvä. Varsinkin kappaleet: I was the one, Hound dog, Love me, Jailhouse rock ja Tutti Frutti(ehe). Kuunnelkaa! Tämä ei ole pyyntö vaan käsky! Olen vihdoin ymmärtänyt miten voi vaihtaa blogin pohjan kuvan(siis laatikko missä blogin nimi lukee). Kiitos siitä Penne-kunille! Ja Penne. Minun pitää tuoda se 4 pokkari ovelta, koska annan samalla tuliaisesi!Joten kerro milloin siellä on joku kotona.

 LUKEKA FULLMETAL ALCHEMISTIA, CONANIA JA FRUITS BASKETTIA! Ja viimeiseksi ihania kuvia:

full_metal_alchemist.gif

medium_full_metal_alchemist.jpg

full_metal_alchemist_03-1280.jpg

fwell.jpg YÄÄÄ! Miksi tuossa lukee kiitos ja hyvästi!!! ÄÄÄÄÄ....

523602p8zqraa5j5.jpg

354863uaxteybb8k.gif

354865oj3agcek9k.gif

HUHU.jpg