Olen palannut! Niin,niin...kiitos..tiedän,tiedän...kiitos..tämä...tämä on aivan liikaa....olen hyvä...tiedän..ei, olen paras...

No niin, jaaritukset sikseen! Olen siis palannut n. puolen vuoden tietokone paastolta. Niin, tiedän.. Miten hän teksi sen?!, kysytte.... Pystyin siihen uskommattoman älyni, sitkeyteni, vahvuuteni ja Ayan avulla. Niin aya....aya....aaa. No niin, nyt alkaa mennä taas vähän...

Oppilas, en tee sitä sittenkään vielä... En pysty siihen. En kestä ajatusta, että sen jälkeen on vain... vain k-kolme jäljellä... sydämmeni itkee verta. Muuten saatko SEN kuvan tietokoneelle ja lähetettyä minulle tietokoneella??? Jos voit niin hienoa

EIIIII! Huomenna on 1500 metrin juoksu! kuolen... hyvästi, kiitos kaikesta. Erityisesti kiitos sinulle oppilas, että toit minut FB:n ihastuttavaan maailmaan ja saan viettää sen seurassa viimeiset hetkeni

402559rc8x61gjhn.jpg